Geçen gün adwords hesap oluşturdum. Fakat reklam kampanyası oluşturup, yayına almadım. İki gündür, Google den aradığını belirten bir bayan, yardımcı olmak istediğini belirtiyor.Bu normal midir? Tavsiye eder misiniz? Kazançlı mı çıkarım, yoksa daha fazla para harcatmaya mı çalışır?