E-vatandaşlık almak kolay mı? Shengen den daha mantıklı eğer bir kaç yıl oturma izni veriyorsa.
e-vatandaşlık aldıktan sonra 1 yıllık scengen alabiliyorsunuz ve şirket üzerinden oturma iznine başvurduğunuzda ilk başvuruda kabul ediliyor diye okumuştum
E-vatandaşlık oturum değil, vize bile vermiyor.
evet dediğiniz gibi e-vatandaşlık alınca oturma izni veya vize almış olmuyorsunuz ama bunları almayı daha da kolaylaştırıyor.
ben çok araştırdım ama muhasebesel işlemler hep aracılar atarafından yapılıyor vsvs.
bunun ne gibi zararı olabilir?