Sonuç ne olur bilemiyorum fakat bu tür siyasi anketlerin yapılması insanları yönlendirmektedir.
Normal şartlarda anketler yapılır ve kendi içlerinde ona göre çalışma yapılır. Fakat bu tür anketlerde ise her zaman taraflı bir durum olur ve yönlendirme üzerine çalışma olur.
En azından ben bu şekilde düşünüyorum.
Zaten bugüne kadar bir kez olsun bu tür anketlere de denk gelmemişimdir. Gelsem bile katılmayacağım kesindir.
Katılanların da %100 doğru cevap vereceğini de düşünmüyorum.

Saygılar, iyi çalışmalar herkese.