Proteini normal besinlerden sağlamak çok zor olmamalı bence.
Eğer yoğun bir idman yapıyorsanız oldukça iyi beslenmek şart,bunun içinde et tüketimi ve yumurta tüketimi fazla olmalıdır.Bunun nedeni belli bir süre sonra kasların ihtiyacı olan proteini sağlayamazsanız vücud yapılan idmanlarda hem kaslardan yakar hem de güçsüz kalır. Ayrıca yenen her et yemeğinde yağsız alınan protein miktarı yemeğim pişirilme durumuna göre ve etin yağ oranına göre düşer,yani ham proteini yine de almış olmazsınız.Oysa bu tür protein tozları vücuda direkt ham proteini sağlar.O yüzden yemeğe harcanan ücret ile bu tür tozlara harcanan ücreti iyice hesaplamak gerekiyor.Yani yapılan idman+alınan besin=protein tozu. (buradan şu anlam çıkarılmasın sakın,protein tozunu savunmuyorum tamamıyla,tabiki de doğal besinlerden alınan türlü vitaminler,proteinler vb vücuda gerekli fakat anlatmak istediğim farklı bir olaydı,umarım anlatabilmişimdir)