Bir süre spora gidip hem protein tozu hem aminoasit kullanmış biri olarak şunu söyleyim hocam. Eğer bunları kullanıp benim gibi bir süre sonra bırakırsanız kas yaptığınız yerlerde yırtıklar (yanık diyende var) oluşmaya başlıyor. Çizgi çizgi izler çıkıyor. Bu ürünleri kullanmasanız da olur tabiki ama spora başlayacaksanız daha sonra tamamen bırakmamanızı tavsiye ederim.