sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<script type="text/javascript" src="js/jquery-1.5.1.min.js"></script> <link type="text/css" href="js/basic.css" rel="stylesheet" media="screen" /> <!--[if lt IE 7]> <link type="text/css" href="js/basic_ie.css" rel="stylesheet" media="screen" /> <![endif]--> <link type="text/css" href="js/gg_fb.css" rel="stylesheet" media="screen" /> <script type="text/javascript" src="js/jquery.simplemodal.1.4.1.min.js"></script>
<script type="text/javascript"> if(GetCookie('cerez') !== 'milat' ) {jQuery(document).ready( function() {  // sayfa yüklenince popup açması gerektiğini söyledik jQuery('.gg-fb').modal({minWidth:"600", overlayClose: true , escClose : false }); // Açılacak en küçük genişliğin 600px olacağını ve 'gg-fb' divini açmasını belirttik // Siyah alana tıklayınca kapanmasın diyorsak overlayClose : false yapmalıyız.Açmak ifin true olmalı // Esc tuşuna basınca kapanmasın diyorsak escClose : false yapmalıyız.Açmak ifin true olmalı SetCookie('cerez','milat',1);   // cerez oluşturduk her ziyaretçiye bir kere açılması için }); }</script> <div style="display: none;"> <div class="gg-fb"><img src="js/yorum_yaz.png" alt="" width="600" height="320" /> </div> </div>
<img src="js/yorum_yaz.png" alt="" width="600" height="320" /> burası çılışta karşınıza çıkacak resim olacak hocam.. duruma göre burayı değiştirmeniz yeterlidir.
Kusuruma bakmayın bu alanda çok yeniyim verilen kodları hangi dosyalara gireceğim onu söyleyebilir misiniz ?