EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınava girecek tüm arkadaşlara başarılar.

Söyle bir bakayım, ÖSYM ne durumdaymış dedim, her yıl olduğu gibi site açılmıyor.

Arkadaş yıl olmuş 2018, hala ösym'nin sitesi yoğunluk olduğunda çöküyor, gerçekten şaka gibi.

Sonuç açıklanır ÖSYM çöker,
Soy ağacı sorgulama başlar e-devlet çöker,

Memleketin bilişim alt yapısı pamuk ipliğine bağlı.
Haklsınız hocam ilkte girsek sonrada girsek sistem bitmiş durumda ben anlamıyorum yani ek bi sunucu alıp da mı yapamıyolar ilginç