SnmzAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maliyeciyim. Bahsettiğiniz kanun en az 3 yıldır yürürlükte... Diğer arkadaşlara da danıştım bu durumu... Bahsettiğiniz site lokasyonu, site dili olayı sizi kurtarmaz. Banka hesabı esas alınır. Hele de Google'ın çalışanı pozisyonumdayım derseniz, vergi alırlar. Adsense, hem adwords dolayısıyla, hem de kendi içerisinde vergisi verilen bir ürün. Devletin bu üründen dolayı vergi alması çifte vergilendirme olarak adlandırılmaktadır. Bu da suçtur. Bizim yıllık Adsense gelirimiz çok yüksek senelerdir. V.D. ile de konuştuk, vergilendirilemeyeceğini söylediler durumu ayrıntısıyla anlatınca. Yani Adwords+Adsense in işleyişini anlattık. Ama sadece bana Google'den İrlanda'dan para geliyor veya Google'den para kazanıyorum derseniz, vururlar elinize alırlar paranızı.
Hocam bu konuyu biraz detaylandırabilir misiniz?
Yılda 30 kere adsense vergi konusu açılıyor. Sizin netliğinizde bir cevap veren görmedim.
Vergi dairesine tam olarak anlattığınız işleyişi yazabilirseniz herkese faydası olacaktır.