Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1k sı 15 tl olan Türk takipçi den baya farklı olması lazım sanırım fiyattan dolayı bot fiyatları nedir peki?
Bayan Bot takipçi gönderimimiz yok malesef.