N11pro'nun bir Alibaba olması imkansız ama Metro'nun web sürümü olabilir mi? O da zor... Hem alıcı hem de satıcı olarak N11Pro'yu kurulduğundan bu yana kullanıyorum. Farklı sektörlerden ürünleri inceliyorum. Şu ana kadar toptan almaya değecek, alıp da ticareti yapılacak bir ürüne rastlamadım. Üstelik incelediğim ürünlerin belki %90'ının toptan fiyatları, piyasadaki perakende fiyatlardan bile yüksek. Anladığım kadarıyla satıcılar şimdilik deneme yapıyorlar. N11pro'yu ciddiye alan fazla satıcı olduğunu sanmıyorum. Burada N11'in biraz fedakarlık yapıp belli bir süre için komisyonları kaldırması ya da minimuma indirmesi faydalı olabilir. Ayrıca satış için mantıklı ve teşvik edici kotalar koyabilir. Bir adet 5 TL'lik tütsü satın alınabilen bir mağazanın toptan satış odaklı olduğunu düşünmek yersiz olur. Bunu yapan N11 var zaten, bir de N11Pro'ya ne gerek var ki o zaman? Her neyse. Sadece iddia etmekle olmuyor, N11'in biraz çalışması lazım.