Renatus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şimdi enparayı aradım bir şey yok bekleyen falan umarım yatar. Valla garanti çok kesiyor diye burayı girmiştim.
Ödeme geldiği zaman ücret mi kesiyorlar?