Bu tasarımı 2000-2005 yıllarında yapmış olsaydın fena değil derdim şahsen bana o yıllardaki siteleri anımsattı ama genel olarak başlangıç için iyi tasarım olarak kötü. Kendini geliştirmelisin.
mesela ne ekleyip ne çıkartiyim
Başlangıç için güzel hocam yorumlara aldırış etmeyin size kendi şahsi fikrim olarak birkaç birşey söylemek istiyorum.
1-> Çok fazla border radius kullanmayın.
2- >Gri arka plan yerine biraz transparan renkler verebilirsiniz mesela %90 şeffaflık gibi
3 -> arama butonu büyük olmuş biraz ufaltılıp ortalanabilir.
4- > sunucularımız kısmındaki renkleri daha okunaklı yapabilir ve arka planı biraz daha siyah yapabilirsiniz
5 -> netten biraz buton tasarımlarına bakıp ilham alabilirsiniz geliştirmeniz gerekiyor biraz
nasıl bir arkaplan olabilir ?