Pc varsa taksit maksit girin alin

Bizim ortaklarin istanbulda yeri var ben orada oynuyorum onlarda da çatısan atlamalı olan var, john wick var kale koruma var. Vr house a gittiler gecen gun 4 kisi multiplayer yine koruma tarzi bisey oynamislar bagimli oldular
Bu sistemlerin disinda ucuz olanlar bu kadar iyi degil hocam
Yeriniz varsa 3-4 kisi ortak alin her hafta birisinde dursun
Spor salonuna bile gerek yok gitmeye dehset kilo verdirir
Biz 3-4 kisi ortak almayi dusunuyoruz
Aynen o 4 kişi korumalı oyunu oynadık. 1 saatte baya bir yoruldum. kilo verdirir.
valla bir bakıncam bakalım bişiler bulursam konuya bilgi yazarım