Lisans mezunu olunca askere gidiyorum der ve ay sonu son celp dönemini seçerseniz, askere gideceğim ama şu zaman demiş olursunuz. 2 yıl da size yeter sanırım.
Sonraki dönemde erkene almak veya yeniden tecil gibi durumları sonra düşünürsünüz duruma göre.
Hocam zaten 2 yıllık sürenin sonuna geldim, önümüzdeki ay gidip başvuru yaparım