Merhaba bundan 7 ay önce gtx 560Ti aldım 2.el reball yapılmış çok ucuza ilk taktım kullandım 3 ay sorun sıkıntı yok sonra format attım format attıktan sonra tekrar driver kurdum kurduktan sonra oyunlarda sağda solda kesilmeler yapıyor h1z1 de mesela ekran pembe oluyor grafikler birbirine giriyor kare kare oluyor ekran driver ile ilgili olduğunu düşünjüyorum nasıl çözerim ? Daha önceden sorun yoktu formattan sonra oldu.