ugurksbck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, tecil süreniz bitiyor o süre içerisinde. Askere gönderilme süreci var dönemleri sizin başvurunuz eylüle kadar devam eder. Eylülde başvuru yapınca Kasım olası askerlik celp döneminde gönderilirsiniz. En erken tarihiniz bu olur. Aklınızda soru varsa yine askeri şubeyi arayarak T.C kimlik bilgilerinizle görüşme sağlayabilirsiniz. İçiniz rahat olsun askere alımlarda en yakın dönem ağustostaydı. Ağustos dönemi gidenler için mayıs ayı başvuru sondu. Yani sizin için en erken dönem kasım ayıdır.
MuratLoq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamalr hocam öncelikler iyi bayramlar eğer tecil ettirme şansınız yoksa askerlik şubesinde ön muayenede 1 sene daha tecil ettirme seçenekleriniz oluyor sağlık eğitim aileye bakma gibi onlardan yararlanabilirsiniz. Ek olarak 30 hazirandan sonra her geç kaldığınız gün yoklama kaçağı oluyorsunuz çok önemli bir durum değil tabi ama DK gidersiniz.
Cevaplar için teşekkür ederim. Anladığım kadarı ile askerlik yönünden çok bir sıkıntı yaşamam.