Selamalr hocam öncelikler iyi bayramlar eğer tecil ettirme şansınız yoksa askerlik şubesinde ön muayenede 1 sene daha tecil ettirme seçenekleriniz oluyor sağlık eğitim aileye bakma gibi onlardan yararlanabilirsiniz. Ek olarak 30 hazirandan sonra her geç kaldığınız gün yoklama kaçağı oluyorsunuz çok önemli bir durum değil tabi ama DK gidersiniz.