Merhaba, tecil süreniz bitiyor o süre içerisinde. Askere gönderilme süreci var dönemleri sizin başvurunuz eylüle kadar devam eder. Eylülde başvuru yapınca Kasım olası askerlik celp döneminde gönderilirsiniz. En erken tarihiniz bu olur. Aklınızda soru varsa yine askeri şubeyi arayarak T.C kimlik bilgilerinizle görüşme sağlayabilirsiniz. İçiniz rahat olsun askere alımlarda en yakın dönem ağustostaydı. Ağustos dönemi gidenler için mayıs ayı başvuru sondu. Yani sizin için en erken dönem kasım ayıdır.