@ServerScript arkadaşım skype da seni beklerken meyve verdik bu işi sağlama alacakmıyız almayacakmıyız herkesin bir hayatı var saatlerce senin pc ye oturmanı bekleyemeyiz.Parayı almadan işlem yapmam dedin yaptığın iş yarım yamalak ya işi tamamlayalım yada ücret iadesi yaparmısınız.Kimse bu kişiyle iş yapmasın yaparkende 3 kere düşünsün.Sizinle anlaşmamız yeni sunucu aldığımız zaman kendimiz kurabilmek için döküman hazırlayıp bize teslim etmenizdi.Bırakın sizden aldığımız dökümanı alıp uygulamayı sizin test için kurduğunuz bile çalışmıyor.