tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önce aynı konu açıldı demekki uygulamalara verdiğimiz izinlere dikkat etmemiz lazım

Şu an izinlere baktm hocam n11 in
-siriye
-bildirim penceresine
-ve hücresel veriye

erişim izni varmış .