Merhaba Değerli forum sakinleri. Bugün başıma gelen ilginç bir olayı paylaşmak istedim .

Kuzenimle telefon görüşmesi yapıyordum ve görüşme esnasında bu aralar bir ayakkabıya ihtiyacım olduğunu ve kendisinin bana önerebileceği bir ayakkabı tarzının olup olmadığı konusunda bir muhabbet geçti.

kullandığım cihaz iphone 8 ve telefonu kapattıktan 8 saniye sonra bildirim penceresine "sezonun trend ayakkabıları %30 indirim ile n11 mağazalarında sizleri bekliyor" geldi . Tam anlamı ile şok oldum .

Bu durum bir tesadüf mü yoksa tam anlamı ile görüşmelerimiz pazar aracı olarakmı kullanılıyor .