Resim yok konu hakkında detaylı bilgi yok, çok işsiz bir konuya benziyor.
Not: Günde 2,5 lt coca-cola içiyorum.
Tek şikayetim promosyonları çok dandik zamanlarda bitiriyorlar, kapaklar elimizde kalıyor.