Konu
Coca Colaya dava açıyorummm
17-06-2018, 00:06:29
#35
rastawtf
Resim yok konu hakkında detaylı bilgi yok, çok işsiz bir konuya benziyor.
Not: Günde 2,5 lt coca-cola içiyorum.
Tek şikayetim promosyonları çok dandik zamanlarda bitiriyorlar, kapaklar elimizde kalıyor.