Son tüketim tarihi ile ilgili bir durum olmadığı sürece böyle bir olay yaşanacağına pek ihtimal vermezdim. Coca Cola Ankara fabrikasını gittim gördüm. Adamlarda muazzam bir iş kontrol var. Bırakın ürün içine yabancı madde girmesini üretim bandlarının olduğu alanda toz uçamaz. Zaten dolumlar vs. tozun dahi giremeyeceği kapalı makineler içerisinde gerçekleşiyor. Yerler her saat başı ( yarım saat de olabilir emin olamadım ) yıkanıyor. Şurupların hazırlandığı alana bırakın yabancı cismi fabrika personeli bile giremiyor bir kaç kişi hariç.

Davayı ne için açacaksınız ? Tazminat için mi ? Amacınız bu ise ve eğer böyle bir olay varsa önce coca cola ile iletişime geçin. Farklı bir amacınız var ise neden dava açacağınızı belirtebilirseniz sevinirim çünkü çok merak ettim. ( ciddi olarak )