EOTURKEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açmadik şişe kola icinde gorunuyor
Sakın açmayın hocam. Sağlık bakanlığını arayın. Numune alacaklar size verilen kağıtlar ile dava açarsınız. Bu arada takipteyim.