laptop masada çok yerde kalıyor. Laptopu biraz yükseltmek istiyorum. Göz hizama yakın olması için yoksa belim kırılıyor egilmekden. Kullandığınız laptop standı varmıdır? Resim atabilirmisiniz? Önerilerinizi bekliyorum webmaster dostlarım;

Bu tarzlarda olabilir ama bu hoşuma gitmedi.

https://urun.n11.com/calisma-masasi/...B&gclsrc=aw.ds