Nutur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başkasına ait sistemi almak/satmak yasak dostum sonra senin başın ağrır, bildiğin ***** almayı göze alıyorsun sonrada 6 aylık destek diyorsun. Sahibine ulaş ondan lisanslı sekilde al cakallık yapmaya gerek yok
Öncelikle bir üslubunuza dikkat edin ve terbiyesizlik yapmayın , sonra yazdıklarımı yeniden okuyun . Benim ne satın almak istediğimi belliki anlamamışsın , scripti ile birlikte arrow deck satın alıyorum , ki satın aldım da. Lisanssız alacağım diye bir şey yazmamısım .