hocam burada farklı bölgelerdeki kişilerin aynı database üzerinde işlem yapmasını istiyorsanız, lokalde sunucunuz var mı bilmiyorum ancak sizin lokalinizdeki bir makinayı uzak masaüstü olarak paylaşıp, her kişiye kendi kullanıcısı için oturum yaratıp bu şekilde paylaşırsanız ortak çalışabilirler.
Yedekleme için ise yine aynı şekilde kurulu olan makinaya bir batch script yazın. Bunu yapmak çok kolay, google'a sorarsanız direk cevap alırsınız. Bu scripti windows'un kendi Task Scheduler uygulamasıyla kaç saatlik aralıklarla yedek almak istiyorsanız ayarlayın, otomatik istediğiniz klasöre yedekleri atsın. Bu yöntemi farklı bir muhasebe uygulaması için kullanıyorum, verimli oluyor. Sadece bizimki mssql üzerinden çalıştığı için yedekten önce sql serveri durdurup yedek alıyorum, sizinki daha basit.
Şuan sunabileceğiniz en mantıklı çözüm bunlar. Kolay gelsin.