vatanbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Lisanslı 4.2.5 kullanıyorum konu içindeki konun alt kısmındaki benzer konuları konuyu cevapla butonun oraya yada konunun tepesine nasıl alabilirim teşekkürler.



Showthreads şablonunda
 {vb:raw similarthreads}
kodu olması gerek , vbulletin 4 ile fazla aşina değilim.
o kodu

<div id="above_postlist" class="above_postlist"> <vb:if condition="$show['largereplybutton']"> <a href="newreply.php?{vb:raw session.sessionurl}p={vb:raw LASTPOSTID}&amp;noquote=1" class="newcontent_textcontrol" id="newreplylink_top"><vb:if condition="$show['closethread']"><span>+</span> {vb:rawphrase reply_to_thread}<vb:else />{vb:rawphrase closed_thread}</vb:if></a>
bu kodun üstüne veya altına istediğiniz biyere alabilirsiniz.