Valla ben 15 senelik tecrübemle Sunucu Optimizasyonu yapıyorum. Linuxla tanışalı 1-2 yıl olmuş adam da Optimizasyon Uzmanıyım diye geziyor.

Hadi mesele sadece süre değil de, ssh ekranında 2 komut giren uzman oluyor.

Normal yani...