Konu
Piyasa berbat ötesi
15-06-2018, 19:31:09
#9
cculha
Valla ben 15 senelik tecrübemle Sunucu Optimizasyonu yapıyorum. Linuxla tanışalı 1-2 yıl olmuş adam da Optimizasyon Uzmanıyım diye geziyor.
Hadi mesele sadece süre değil de, ssh ekranında 2 komut giren uzman oluyor.
Normal yani...