Bana aslında forumda bu işi yapan lazım telefon çıkıyor mu faturanın üstüne onu da bilmiyorum
kaç aydir faturali hat kullaniyorsunz
hiç kredi karti kullandinizmi kullandiysaniz ne kadar surede kullaniyorsunuz,
calisiyormusunuz
bunlar onemli faktor diye biliyorum.