hocam dns'lerden a kaydı ekleyin.
forum.siteadı.com u serverip'e yönlendirin
a kaydı oluşturun forum'u vps ipsine yönlendirin
Bu şekilde yapmaya çalışıyorumda tam anlayamadığım bir nokta var. Zone editor bölümünde; whm.
forum.siteadi.com. ,
webmail.forum.siteadi.com. , cpcalendars.
forum.siteadi.com. , webdisk.
forum.siteadi.com. , cpanel.
forum.siteadi.com. , cpcontacts.
forum.siteadi.com. olarak çıkıyor subdomainler. Ama sadece
forum.siteadi.com. olarak yok. Bunlardan hangilerini yönlendirmem lazım?
hocam dns'lerden a kaydı ekleyin.
forum.siteadı.com u serverip'e yönlendirin
a kaydı oluşturun forum'u vps ipsine yönlendirin
http://prntscr.com/juldsq buradaki bölümden A kaydı ekle diyip gelen ekranda
forum.siteadi.com yazıp VPS'in Ip'sini gireceğim değil mi?