aylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam dns'lerden a kaydı ekleyin.

forum.siteadı.com u serverip'e yönlendirin
Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a kaydı oluşturun forum'u vps ipsine yönlendirin
Bu şekilde yapmaya çalışıyorumda tam anlayamadığım bir nokta var. Zone editor bölümünde; whm.forum.siteadi.com. , webmail.forum.siteadi.com. , cpcalendars.forum.siteadi.com. , webdisk.forum.siteadi.com. , cpanel.forum.siteadi.com. , cpcontacts.forum.siteadi.com. olarak çıkıyor subdomainler. Ama sadece forum.siteadi.com. olarak yok. Bunlardan hangilerini yönlendirmem lazım?



aylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam dns'lerden a kaydı ekleyin.

forum.siteadı.com u serverip'e yönlendirin
Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a kaydı oluşturun forum'u vps ipsine yönlendirin
http://prntscr.com/juldsq buradaki bölümden A kaydı ekle diyip gelen ekranda forum.siteadi.com yazıp VPS'in Ip'sini gireceğim değil mi?