Bogarden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sana znframework öneririm. Basit yerli ve fazlasıyla gelişmiş incelemende fayda var.
https://znframework.com
zn fw hakkinda onceden kotu yorum yapmistim sonra mail geldi yapimcisindan oneride bulundum gine ayni daha fazla inceledim tavsiye etmiyorum belli basli seyleri guzel ama kodlamalar bence cok geresksiz
soyle soyliyim mesela echo $a; yazmak yerine 50 satirlik kod yaziyor

cdn ve debug sistemi guzel ordan alip gelistrip kendime ekledim