yedekleme işi kolay dediğin gibi, asıl sıkıntı diğer kullanıcıların bağlantısı nasıl olmalı ?
merhaba hocam,
Asp konusunda ileri düzey bir s
eviyedeyiz
sistemi detaylı görüşmek için bir numara rica edebilirmiyim pm den yardımcı olabileceğimizi düşünmekteyiz.
Saygılarımızla
Yerel Teknoloji