ufuk_26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yedekleme işi kolay dediğin gibi, asıl sıkıntı diğer kullanıcıların bağlantısı nasıl olmalı ?
merhaba hocam,

Asp konusunda ileri düzey bir seviyedeyiz
sistemi detaylı görüşmek için bir numara rica edebilirmiyim pm den yardımcı olabileceğimizi düşünmekteyiz.


Saygılarımızla
Yerel Teknoloji