Programın yapımcısı ben olmadığım için , başka semtlerdeki bürolarda ön muhasebe elemanları programı kullanmak istiyor.
Programın yapımıcısı asker'den gelene kadar güvenli ve ekonomik çözümler arıyoruz.
Programın kurulu olduğu klasöre paylaşım verip, veritabanını sürekli yedekleme yapabileceğimiz , program veya yöntem biliyor musunuz ?
Aklımızda , Uzak Masaüstü Bağlantısı, Uzaktan Yönetim gibi fikirler var ama tam verimli, güvenilir bir çözüm arıyoruz.
Saygılarımla.