şu sıralar bende arayıştayım.
Xiaomi forumlarına dadandım iyice

Huawei p20 lite ıda inceledim. Hatta vatanda çalışan eleman ile epey sohbet ettik. Kendisi de p10 lite almış oda çok memnun olduğunu belirtti.
Şarj olayını bir araştır derim. Eğer ona çözüm var ise hepsiburada da elemanın birisi ona çözüm olduğunu belirtmiş.
O fiyata gayet makul ekran kasa oranı gayet güzel alınabilir bir cihaz.
Xiaomi de de sürekli git geller yaşıyorum. Nedeni hem garantisi, hem kasa kalitesi.