Haklısınız onu düşündüm ama zaten radore'ye gerekli yaptırımlar uygulanacakmış kesin bilgi verdiler. Bundan sonra da böyle bir sorunla karşılaşacağımızı düşünmüyorum radore ile ilişkiyi kestiklerine göre.
Kestilerde kaç tane sunucu var, yeni sunucular netinternete taşınıp, sunucunun gerekli ayarları yapılıp verileri öyle taşıyacaklar ki bu da biraz zaman alır haliyle.