erenagar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pekala kurallar olmadan düzen bozulur hatta kaos ortamı oluşur çok haklısınız; fakat bu konu hakkında yakınmadan önce alıntıladığım mesajınızın son cümlesindeki olaya dikkat etmeliydiniz. Konu yanlış yerde ve siz de eleştirdiğiniz arkadaşlara kötü örnek teşkil ediyorsunuz. vaziyete gelecek olursak, evet bir otorite bozukluğu meydana gelmiş durumda. Naçizane fikrim gereği forum, trader sayısı ve üyelik yaşını otomatik hesaplayıp ona göre yeni konu açma butonu gösterme/göstermeme şeklinde revize edilebilir.
Konuyu buraya açma sebebim instagram ile uğraşan forum üyelerinin burada bu konuyu daha çok göreceklerini ve bir de fikir belirteceklerini düşünmüş olmam. Benim amacım şikayetten ziyade fikir alışverişi yapmak 😊 ama olur da yanlış görülürse diye belirteyim dedim en sonda. Bu sebeple kötü örnek teşkil ettiğim bir durum olduğunu zannetmemekteyim