Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir konu gördüğünde şartları yerine getirmeden konu açan direk bildireceksin o da cezasını alacak.Kurallar açık ve net emin ol yönetime bildirdiğin raport ettiğinde ilgileniyorlar.
Bildirimi özellikle yapıyorum zaten hocam. Benim demek istediğim şey başka