Günlerdir hatta aylardır satış konusu açmak için gerekli şartları sağlamayıp, kuralları okumayıp konu açan yepyeni üyeler görüyorum.

Son günlerde üyeliklerin açılması ile alakalı uygulamadan sonra daha da arttı bu olaylar.


Artık bir önlem alınacak mı? Instagramda satış işi yapan biriyim ve bunları görmek benim hoşuma gitmiyor.


Bundan rahatsız olmayan ve İnstagram işi yapan eski üyeler de mevcut, şikayet etmek yerine yoruma pm alabilir miyim diyor. Eminim o da sırf meraktan.


Daha fazla uzatmak istemiyorum ama, ben her geçen gün daha fazla konu bildirimi mi yapacağım? R10 yönetimi buna dur diyecek mi?

Konuyu yanlış yere açmış olabilirim, kusura bakmayın
İyi forumlar diliyorum