RiskForDream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kız kardesım pro modelini aldı gecen hafta. oldukça memnunuz ancak lite modeli için birşey söyleyemeyeceğim
Pro ya o parayı verene kadar biraz daha verir iphone x alırım. En azından kendini kanıtlamış cihaz, birebir değişim derken ağır basar.