aadilenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
guzel hosttaki sitemde bi sorun yok.. o da radore degilmiydi..
Bir kısmı denizli netinternet, bir kısmı radore.
Radore üzerinden netinternete taşıttığım için şuan sadece merakımdan konuları takip ediyorum.
Açıldığında 1 ay geriye dönük yedeği kurma hesabı yapmıyorum.
Ve sabah tüm sitelerimden birer dna örneği alıp dvd lere yazdıracağım.
Bayram öncesi bir sorun çıkarsa elde her zaman yedek olmalı.