torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı sorunları yaşadım önce ekran kartı chipset arızalandı 350 tl verdim, birkaç ay sonra anakart kısa devre oldu, 400 de ona verdim... 3 ay sonra tamamen pert oldu. 750 de çöp. ucuza kaçmak istiyorsanız yaptırmayın, yenisini alın.
Gözden çıkardım bilgisayarı. Masraf edesim yok açıkcası. O yüzden burda uğraşacak varsa diye aranıyorum. Teşekkürler