Aynı sorunları yaşadım önce ekran kartı chipset arızalandı 350 tl verdim, birkaç ay sonra anakart kısa devre oldu, 400 de ona verdim... 3 ay sonra tamamen pert oldu. 750 de çöp. ucuza kaçmak istiyorsanız yaptırmayın, yenisini alın.