SezerX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temiz temiz

Araba mı hocam bu üstüne biniyosun çukurlarda harabeye dönüştürüp fiyat kırıyorsun
Kasa tertemiz duruyor, üstünde at koşturmadım bişey yapmadım. Sürekli olarak temizliğinide yaparım ve hor kullanıma maruz bırakmam.
Sen şimdi kasa toplayacağım diyorsun, ekran kartı (1300) + ram (1060) + işlemci (960) fiyatları sadece 3200 etti bile Buna ek olarak kasa, psu, 500gb ssd ve anakart var içinde, neresi fazla? Arayışta olsam kaçırılmayacak bir fırsat olarak görürdüm bunu
bence sisteminiz guzel kacirilomayacak sistem