Konuyu farklı yönlere çekmek istemiyorum fakat, Muharrem bey daha yeni "Parlementer sisteme geçmeyeceğiz yok öyle birşey" diye konuşmadı mı.
arkadaşım yanlış düşünüyorusun, ince'de, akşener'de, CB.lığı seçimini kazanırlarsa, parlementer sisteme geri dönüleceğini defalarca söylediler...
yanılmayın, yanıltmayın lütfen
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/pa...cegiz-40827415 https://duzgunhaber.com.tr/ince-seci...lovadan-verdi/ http://www.izmirserbestfirka.com/pol...er-h25862.html