ViceViceN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen hocam katılıyorum zaten sana ama vaktım onumuzdekı aylar hıc yok o yuzden bu sekılde kazanmamda cok zor bende borsa olsun baska bir yol olsun arıyorum işte ama risksiz para kazanmak cok zor bu zamanda
Riskinden ziyade; THY hissesi de alsan, Aselsan hissesi de alsan veya emtiaya da girsen; kısa süre zarfında parayı 3'e katlama işlemi oldukça zor. THY için ön görülen patlama zamanı 3. havalimanı açılışı sonrasında. Aselsan geçen sene rekor kırdı, en değerli şirket konumuna geçti, sonra birden düşüş yaşamaya başladı. "Kısa sürede" diye belirtmezsen, benim tavsiyem THY hissesi olur. Ama bu hisse için de al-beklet pozisyonu işlevsel şu anda. O yüzden 8-25 hedefi için en rahat yöntem yine aynı şekilde para kazanmak.

Bol şans dilerim