theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
freelancer olarakmi yoksa bir sirket altindami
tam olarak ne yapiyorsunuz
hindistandayım okuyorum yazılım muhendisliği son sene ayrıca burda google şirketinde staj yaptım ancak fazla para alamadım int üzerinden bişiler yapmaya calısıyorum onlada cok vakıt lazım bu onumuzdekı aylar vaktım yok acıkcası



cnrsgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 ayda 8 bin TL kazandığınızı yazmışsınız, 25 bin için 17 bin TL kalmış, o da 4 ay eder aynı ivmeyle.

Şahsen "en kestirme, en garanti yol" olarak hep bildiğim yolu tercih ederim. Tavsiyem de bu yönde olacak.
aynen hocam katılıyorum zaten sana ama vaktım onumuzdekı aylar hıc yok o yuzden bu sekılde kazanmamda cok zor bende borsa olsun baska bir yol olsun arıyorum işte ama risksiz para kazanmak cok zor bu zamanda