ViceViceN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende senle aynı fıkırdeyım ama ya tam tersı olursa dıye de korkmuyor değilim aslında bunu ıyı bır arastırmak lazım bana da senın dedıgın gıbı gelıyor adamlar elındekı tum kozları oynadı ama düşmüyor bır yandan da 6 olursa ulkede kaos cıkar bılemedım acıkcası
riski almazsan asla kazanamazsınız hocam. seçime bir kaç gün kala 5 seçimden sonra da 6'ya kadar çıkması öngörüyorum. Bütün paramı dolara yatıracağım 15'inde