Su basliklarda 3 5 kisi var dolarla isi olmayan öğrenci babasi maasla calisan. Ama her basliktan hemen iktidar yanlisi ya da tutucu yorum yapiyor. Sen 50 liralik mazot almaya devam et. Artik off topic yorum yapmaktan korkar oluyorum