M.A.A adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam güzel, akıcı oynuyorsunuz. Sistem özellikleriniz nedir.
Benim sistem özelliği bu şekilde kasıyor, önerdiğiniz bir ayar var mıdır.
Sistem : http://prntscr.com/jt7obu
Ekran : http://prntscr.com/jt7one
gtx 1050ti ve r3 1200 kullanıyorum hocam.Windows defenderi kapatın ve oyunun başlatma seçeneklerini ayarlayın fpsde artış olur.